wtorek, 23 czerwca 2015

ShinyBox ~ czerwiec 2015 ~ Brithday Edition

Hej wszystkim, W ten pięknie deszczowy dzień zawitał do mnie kurier z urodzinowym pudełkiem ShinyBox. Za każdym razem gdy wykonuje do mnie telefon, totalnie nie słyszę co on do mnie mówi. Jedyny dźwiek który słyszę to silnik oraz słowo 'kurier' . 

OTWIERAMY !


1. DOVE - Peelingujący żel pod prysznic Gentle Exfoliating. 
Peelingujący żel pod prysznic delikatnie złuszcza martwy naskórek, oczyszcza skórę i odsłania jej naturalne piękno. Zawiera formułę Natrium Moisture - unikalną kompozycję składników nawilżajacych wzogaconą o lipidy identyczne z tymi występującymi w skórże.

Lubię produkty z Dove, ale z reguły ich nie kupuje chyba że na jakiejs promocji. Ten produkt posiada przyjemny delikayny zapach.

Jest to produkt pełnowymiarowy.
Cena: 11,45/250ml



2. LILLAMAI - Peeling algowy do ciała
Peeling złuszcza, odżywia i regenruje naskórek dzięki czemu wygładza i uelastycznia skórę całego ciała. Zmielony koralowiec zawiera takie pierwiastki jak wapń, magnez, żelazo, potas i cynk. Minerały te przywracają skórze witalność, działaja oczyszczająco i odżywczo na ciało.

Produkt ma bardzo ładne szklane opakowanie. Zgrabniutki, malutki słoiczek Pachnie jak produkty ' urodowe ' które można zakupić w uzdrowiskach. 

Jest to nowość.  Cena: 51zł/120ml. W pudełku znajduje się 50 ml.


3.GAZEL VISAGE - Cień do powiek wypiekany Terracotta.
Mocno napigmentowane, niezwykle nasycone kolorem cienie umożliwią uzyskanie najbardziej fantazyjnego makijażu. Dzięki aplikacji zarówno na sucho, jak i na mokro, uzyskujemy różne nascyenie koloru. Cienie są bardzo trwałe, utrzymują się długo na powiece.

Znalazłam kolorem nr14. Jest taki nieskawawo, błekitny :). Nie sądze żeby to był kolor odpowiedni dla mnie, ale np do rozświetlenia kącików oczu, można spróbować. 

Jest to produkt pełnowymiarowy. Cena: 30 zł/9g Trochę drogo jak na cień.


4. SILCARE - masełko do skórek.
Masełko do skórek Cuticle Butter Soft Toutch to delikatny dotyk nawilżenia dzieki któremu Twoje dłonie zyskają zdrowy i piękny wygląd. Preparat zapobiega wysychaniu skórek wokół paznokci, zmiękcza je i natluszcza. Mleczny, przyjemny zapach idealnie współgra z doskonałymi właściwościami masełka.

Ładne czytelne opakowanie. Nie mam pojęcia czemu na opakowaniu widnieje firma UNIQE a na karteczce SILCARE. Nie wiem jak pachnie bo zamkniętę jest na folię, której nie chcę narazie otwierać bo mam inne produkty napoczętę. 

Jest to produkt pełnowymiarowy. Cena: 9zł/12 ml



5. APIS - Mgiełka do twarzy i ciała. 
Delikatna mgiełka oparta na wyselekcjonowanych składnikac, które zapewniają skórze piękny, świeży i promienny wygląd. Subtelny aromat mgiełki odpręża i relaksuje zmysły. Kosmetyk można stosować w codziennej pielegnacji do każdego rodzaju skóry. 

Ja w moim pudełeczku znalazłam Mgiełkę z ekologiczną wodą z owoców pomarańczy i komórkami macierzystymi. Zapach przypomina mi kosmetyki dla niemowląt. 

Jest to produkt pełnowymiarowy. Cena: 24zł/150ml


6. MAGICLASH - Serum stymulujące wzrost rzęs.
Preparat oparty na natutralnych, biologicznych składnikach i biotechnologicznym kwasie hialuronowym. Serum gwarantuję skuteczną odbudowę i upiększenie rzęs i już po krótkiej, ale regularnej aplikacji. Jedna z najbardziej skutecznych i bezpiecznych odżywek stymulujących wzrost rzęs na świecie. 

Tego prodktu jestem ciekawa. Nigdy nie miałam czegoś takiego w swojej kosmetyczce. Mozę któraś z Was słyszała jakieś opinie na temat tego serum albo sama posiada? 

Jest to produkt pełnowymiarowy. Cena: 99zł/5ml


7. SKIN 79 - Krem Hot Pink BB & Krem Vip Gold BB

Gratis!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz