poniedziałek, 1 czerwca 2015

Majowy BOOK HAUL oraz Przeczytani w maju

Promocje na książki w Biedronce mnie wykonczą. W tym miesiacu kupiłam tam aż 5 książek ogólnie w całości przybyło mi ich 6. Zaległości rosną. W pierwszej chwili muszę czytać te z bibilioteki.
O to ksiązki zdobyte w maju:
1. Zoe Sugg- "Girl Online"
2. Virgina C. Andrews - "Kto wiatr sieje"
3. Lissa Price - "Starter"
4. Rainbow Rowell - "Eleonora&Park"
5. Kiera Cass - " Jedyna"
6. Andrzej Sapkowski - " Pani Jeziora"


Natomiast udało mi się przeczytać trzy książki. Pierwszą z nich jest książka Emmy Laybourne " Monument 14 Odcięci od świata. Jest to pierwsza częśc cyklu. Niestety nie udało mi się dorwać reszty. Przeczytałam ja dość szybko. Wciągajaca fabuła widziana oczami głównego bohatera, ten bohater rónież opowiada nam całą historie. Książka zaczyna się banalnie od podróży szkolnym autobusem do szkoły. Na skutek anomali pogodowych kilkanście osób (nastolatkowie i dzieci), któym udaje się przeżyć ląduje w supermarkecie, gdzie walczą o przeżycie...
Dalej nie będę spoilerować ;)
Zakończenie pierwszej części nieprzewidywalne.


                                                                                               

Mats Strandberg i Sara B. Elfgren książki z sagi Krąg. 
"Krąg" oraz "Ogień"  Spotykamy 5 dziewczyn które wcześniej nie miały ze sobą nic wspólnego. Pewnej nocy pdoczas czerwonego ksieżyca spotykaja się one w parku i dowiadują się że maja do wypełnienia misje. Dziewczyny okazują się czarownicami...
Ciekawe w tych ksiązkach jest to że fabuła co chwilę przeskakuje z jednej bohaterki na drugą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz