sobota, 4 lipca 2015

Ulubieńcy czerwca ♥

Lipiec już w pełni, za oknem upał. Ciężko mi się było zabrać za tego posta.  Dziś ulubieńcy miesiąca czerwca.

W kategorii jedzenie, czerwiec bezwarunkowo wygrały truskawki.
Pod każdą postacią spożywania, czy to w placku, czy koktajlu. Czy poprostu ' prosto  z krzaczka.


W kategori ubraniowej. Wygrały u mnie buty, które kupiłam w Primarku. Są rewelacyjne. Do prawie każej stylizacji, mega wygodne. Gdybym mogła to bym w nich nawet spała ;D
Zapłaciłam za nie 30 zł. 


Ulubiony kosmetyk w czerwcu to podkład z Bourjois healthy mix. Na taką pogodę jak teraz sprawdza się u mnie rewelacyjnie. 


Ulubiona piosenka to Enej - Kamień z napisem LOVE


W tym miesiącu ulubieńcy trochę ubodzy. Piszcie czy podobają się Wam takie posty i jake kategorie mogłabym jeszcze umieścić :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz